29 4 2017

29 april 2017 - Tudela, Spanje

vandaag wekker gezet, want morgen en maandag is alles dicht, dus eerst boodschappen doen. Aansl nr de dagexcursie. Nadat we de boodschappen weer in de caravan hadden gebracht, maar gelijk geluncht en daarna vertrokken nr parc natirnatural de Bardenas Reales de Navarra. Hanneke had er over gelezen in het blad " reizen" en het was de moeite waard, zie foto's. Vandaag een bewolkte  dag met zo'n 16 gr. We eten zo peultjes, geb aardappels en hamburgers vd bbq. Morgen gan we zo' n 100 km nr het noorden. Wordt vervolgd!

1. Caro:
    29 april 2017
    Mooi daar zeg!
    Vandaag ook heerlijk genieten in Patijs. Na een dag congres wat het goed toeven op terras met glas ...en fromage..
  2. Hannie en Hans de Ronde:
    30 april 2017
    We hadden vandaag in de tuin een mooie dag, wel veel wind maar daar merkten we niet veel van in ons hoekje. Bedankt voor de mooie fotos uit Spanje. gr. HaHa.
  3. Riekwel:
    30 april 2017
    Vandaag kwamen onverwacht Jan en Nel.heerlijk in de tuin gezeten ,gegeten, en gedronken onder de parasol....Alsof we op een luxe camping waren ! Fijn dat er weer een verslagje met foto's kwam van jullie. Gaan jullie al weer een beetje richting huis? Het was gezellig met Mirthe vrijdag. We zijn weer bijgepraat. Blijf genieten en gezond. Mapa