28 4 2017

28 april 2017 - Soria, Spanje

vanochtend vertrokken v e camping die volstond met Engelese busjes en campers. Allemaal deelnemers aan de Sergovia duathlon. Die zaterdag gehouden wordt. Een Engelse dame vroeg in de damesdoucheruimte of Hanneke zaterdag ook meedeed? Een compliment en ze zou het zeker halen, maar helaas moesten we weer weg. Na weer een mooie route, wat is Spanje toch mooi, en even verkeerd gereden te zijn, kwamen we om 14.45 aan bij een camping die niet in het adacboek stond maar wel op internet te vinden as. De receptie was dicht tot 15.00 uur dwz Spaanse begrippen, dus efffectief om 15.20 .... We hebben een mooie plek en hebben. De caravan voor het eerst losgekoppeld vd auto deze vakantie. Morgen gaan we de prachtige omgeving: nationaal park ontdekken en wat boodschappen doen. We moeten rekening houden met 1 mei, dan is echt alles dicht hier. We hebben vandaag zo' 210 km gereden. Daar zit je zo aan hier. Vanmoddag ook de was gedan, dus dat was een machine vol. terwijl ik dit typ hangt nog slechts 1 spijkerbroek ad lijn de rest is weer droog in de kast. Een fijn  gevoel, net als een volle tank benzine.... Na dit getypt te heben ga ik de bbq aansteken en bereiden we ons voor op een koude nacht. Toen we vanochtend vertrokkenwas het 4 Gr! Inmiddls zo'n 17 a 18 en dus voot het erst in de korte broek!

1. Hannie en Hans de Ronde:
    30 april 2017
    Wat een mooie belevenissen! Het weer is ook aangenamer dan bij ons zo te zien aan de hand van de fotos.
    gr. haHa.