16-8-2018

16 augustus 2018 - Calais, Frankrijk

de wekker ging 06.15 uur. Dat was een uur te vroeg. Toch maar langzaam aan gedaan. De gisteren aangeschafte joghurt voor het ontbijt in een rode beker, bleek geen aardbeien joghurt te zijn maar een. Halve liter verse slagroom. Toch maar een scheut op de muesli gedaan. Vervolgens maar naarde ferry gegaan die we om 12.00 geboekt hadden. Op de heenreis hadden we al gevraagd of we een boot eerder konden. Dat was geen probleem werd gezegd maar meer dan een boot eerder kon niet. Wat bleek vanochtend, we konden met de boot van 09.35 uur mee! En gratis wifikaart op de boot, kan ik mooi het verslag afmaken. Daar heb ik 2 uur voor ipv. 30 min, want ik heb per ongeluk een vip kaart gekregen .... Nu zitten we aan een lekker kopje thee en een heerlijke koffie. We zijn dus nu a h crossen Carolien! In Frankrijk gauw tanken en de supermarkt in en dan via West- Vleteren hoop ik nog wat bier scoren en dan huiswaards. Dit was het weer voor deze vakantie! Dank voor het lezen en jullie reacties.

1. Hannie en Hans de Ronde:
    20 augustus 2018
    Hallo Hanneke en Rens. Met belangstelling jullie reisverslagen gelezen en op de kaart enigszins gevolgd. het was een mooi avontuur waar je met plezier op kunt terugkijken.
    Tot gauw. hannie en hans de Ronde ( HaHa)