30 4 2017

30 april 2017 - Espelette, Frankrijk

De hele nacht flinke wind gehad. Daarom vanmorgen toen het maar bleef waaien besloten om te vertrekken nr het noorden. Via Pamplona de pyreneen overgestok, niet nadat we in Spanje nog een mooi kasteel hadden bezocht, zie foto's. Vanaf het moment dat we weer in de auto stapten begon het te regenen. Eers wat miezereegen maa al snel kwam het met bakken uit de hemel. Dus de Pyreneen rustig gepasseerd in de stromende regen en laag hangende bewolking. Mistlampen moesten zelfs aan! We staan nu op een camping bij het plaatsje Espelette,  ad Franse kant i d buurt van Biaritz dwz zo'n 50 km landinwaards. Via internet zagen we dat het weer slecht is in Frankrijk. Toch blijven we hier zeker nog een dag, want we zijn niet voor niets zo'n eind onderweg....

Ik ben nu a h wachten op een piza, want dat hebben we wel verdiend!

1. Caro:
    30 april 2017
    Pissing rain in Parijs hoor!
    Helaas..
  2. Riekwel:
    30 april 2017
    Net jullie verslag van vandaag gelezen. Geen best weer..
    Jammer! De pizza waar je op zat te wachten zal wel op zijn. Jullie zijn dus inderdaad richting Noorden gereden vandaag. Hopelijk morgen beter weer. Ik ga zo even op de weersite kijken
    LLiefs mapa
  3. Hannie en Hans de Ronde:
    1 mei 2017
    Al aardig op weg ! Bilbao ligt ook redelijk dichtbij, mooie stad en het Gugengheim museum. Gr. HaHa.