27 4 2017

27 april 2017 - Segovia, Spanje

wat een dag! We vertrokken met 4 gr boven nul. Vannacht was het erg koud, maar omdat we zowel winter als zomerdekbed bij ons hadden, was het niet koud. Even voor ik het vergeet: we zien hier steeds  gieren vliegen, in formatie, of in duo's of solo. Wat een majestueuze  vogel is dit zeg. Wat een vliegvaardigheden! Nadat we de camping verlaten hadden, even inkopen gedaan. Wat stokjes kip en vis. Tank vd auto gevuld en op naar El Buro de Osma. Daar was een camping en vlgs internet was deze open. De camping  bleek niet te vinden ook niet bij navraag bij benzinepomp en loslopende Spanjaarden. Maar in Ucero zou een camping zijn.... 70 km naar het westen v waar wij zaten.... Aangekomen bij die camping bleek die alleen voor leden open te zijn....dus weer retour naar de plek waar we vandaan kwamen dwz camping 1 die dus nog niet open bleek te zijn itt wat op internet en op adac te vinden was. Dus vandaar  weer een 100 km nr het oosten richting  Soria, waar we nu zitten. De vis was heerlijk en de witte wijn meer dan aanvullend! Vandaag dus ipv 120 km bijna 400 km gereden. Morgen gaan we hier weer weg richting Tudela. De weg vandaag voerd zo'n 80 km langs de voet van prachtige besneeuwde bergen. Echt een fijne  weg om te rijden

1. Caro:
    28 april 2017
    Heerlijk die weg! Ik vertrek zo met de Thalys richting Parijs. Soms is werk echt vervelend :)
  2. Riekwel:
    Jullie hebben vanalles wat....kou en warmte
    Gelukkig dat je aan een winter dekbed heb t gedacht. Dichies bij dichies helpt ook. Wel erg dat je veel om moest rijden om een open camping te vinden.. zijn er onderweg genoeg benzine pompen? Grote angst van Rens vroeger....
  3. Hanneke Rens:
    28 april 2017
    Ik had 1 x nog benzine voor 12 km...... Wel handig die boordcomputers in de auto 's v tegenwoordig, je kan zo al rIjdend zien voor hoeveel km je nog brandstof hebt! nu tank ik maar tijdens koffie of lunchbreak voor de zekerheid
  4. Hanneke Rens:
    Ha caroline, geniet maar lekker vd zakelijke reizen, zo vaak komen ze niet voor!