3-8-2018

3 augustus 2018 - Aviemore, Verenigd Koninkrijk

vandaag weer richting het zuiden gegaan, niet veel, zo' 30 km. We zitten nu op n camping bij het plaatsje Aviemore. Een skigebied, dus ook nu veel toeristen. Veel activiteiten te doen! : zelen, zwemmen, sledehondentochten, quads, fietsen, mountainbiken, bomentochten maken, frisbeeen op n parcour, enz enz. O ja en wandelen, dat hebben wij gedaan naast het skigebied. We hebben er weer een zoogdier bij na de koeien v gisteren. We zijn v h pad afgegaan om een stuk af te snijden en Hanneke stootte mij aan. Op de plek waar wij een half uur geleden nasr boven liepen liep een zeerdonkerbruin bijna zwart hert. Met een enorm gewei. Hanneke heeft hem weten te fotograferen.het was op zo'n 2 a 300m afstand. Na het wandelen nog even het dorpje in geweest alwaar veel sport en bergwandelkledingzaken waren. We hebben aardig wat ingeslagen met 70% korting. Zo meteen zalm uit de oven en op tijd naar bed want morgen gaan we weer verder naar t zuiden.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Caro:
    5 augustus 2018
    Ziet er allemaal zo mooi uit! De pub ook. 😊 volgens mij is dit een super bestemming..jullie zijn tenminste enthousiast.