2-8-2018

2 augustus 2018 - Aberdeen, Verenigd Koninkrijk

Vannacht veel regen op n trieste camping. Maar vanochtend zon en een mooie reisdag. We genieten erg v h reizen zelf. Landschappen, huizen, tuinen, alles komt voorbij. We waren vroeg op de camping na een stop in Inverness waar we gefourageerd hebben. Snel geluncht en vanaf de camping een wandeling gemaakt naar het dorpje. De wandeling ging eerst naar een uitzichtpunt en daarna via een verlaten treinspoortje naar het dorpje. Daar hebben  we een drankje genomen op de goede afloop. Het laatste stuk vd wandeling ging door een weiland dat in twee stukken verdeeld was. Na weiland 1  liepen we via een openstaand hek naar weiland 2 waar een twaalftal koeien lekker ah herkauwen was, echter toen we dichterbij kwamen stonden ze en bloc op en kwamen op ons af. We keken om. Het openstaande hek was nog ver. Dus rustig achteruit gegaan onderwijl de koeien in de gaten houdend. Die waren erg blij om ons te zien en verhoogden hun tempo. Wij ook! We hebben het laatste stuk gerend en de koeien ook. We waren het op tijd bij het hek en hebben dat snel gesloten. Via een andere route naar het schattige dorpje gegaan, zie foto's. Het weer 22 gr licht tot matig bewolkt. We zitten zo'n beetje tussen Inverness en Aberdeen in.