4+ 5 - 8 - 2018

5 augustus 2018 - Aberfeldy, Verenigd Koninkrijk

onderweg naar Aberfeldy gebeld met de camping, er zijn nog 2 plekken vrij. Gauw gereserveerd. Dat was maar goed ook want de camping stond bomvol. We kregen een plek aan de zijkant v e enorm tentenveld waar de tenten haring aan haring staan. We gaan in de middag het stajde in en weten wat zaken aan kado's aan te schaffen. Aansluitend eten we in het dorpje in " the three lemons" zie foto's. De volgende morgen zijn de buren v d ene kant vertrokken alsmede alle tenten. Niets v gehoord! Er ligt ook geen afval. Alles netjes opgeruimd. Vlgs onze informatie is het maandag bankholiday/ verlichte nationale vrije dag,zal wel abuis zijn. Naast ons staan nog wel 4 engelse jongelui waarvan een meisje jarig is. We vrezen voor de aankomende nacht...overdag doen we het rustig aan. Eerst de was + droger, daarna naar de boeren markt in het dorp gelopen. Lunch op de camping een aansluitend te voet nar de Dewar whiskeydestilleerderij. Een prachtig oud gebouw, waar we de tour afslaan. We hebben niet zoveel met whiskey. Terug op de camping, zijn de Engelse buren lekker op stap. Ze komen rond 01.00 thuis en zetten nog wat muziek op en pratenhard. Ik ben wijs en pak de oordoppen want tegen twee dronken kerels v 25 jaar begin je niets. De meiden ook niet want dat lijken wel Travellerdames. Zeer ordinaire types. We slapen ondanks alles goed ( Hanneke heeft niets gehoord) ik zet. ' s morgens het keukenraampje open als ik met onze superherriemakende sinaasappelpers de sinaasappelen ga persen. Ik gooi wat met kastdeurtjes en caravandeur en kijk er komt wat beweging in de tent..... Voordat ze weer inslapen vraagt Hanneke hard wat knijpers an mij voor haar handdoek en zo hebben we onze gram weer gehaald. We reizen, ben ik nog vergeten te zeggen. Beide dagn mooi weer. Wat regen in de nacht.