12-07-17 Nancy

12 juli 2017 - Yvetot, Frankrijk

09.30 vertrokken zoals altijd eigenlijk de eerste dag. De hele nacht heeft het geregend zo ook bij vertrek! Dus dekbed, koelkast onder dekking v paraplu en plastic nr de caravan gebracht. In de regen de pootjes opgedraaid en aangekoppeld. Na Ommoord toch maar via Utrecht gegaan. Met als gevolg in de file voor Moordrecht. Omdat we warme herinneringen koesteren aan deze plaats kwam er geen klacjt over onze lippen. Voor de rest: regen, regen en nog eens regen. Ondanks dat toch 583 km gereden tm de camping ten no v Nancy. Toen we aankwamen zijn we direct a d slag gegaan met de traditionele Thaise maaltijd en dat was maar goed ook, zie foto. Toen het eten warm was begon het weer te regenen. Niet met bakken uit d hemel zoals vandaag maar genoeg om toevlucht Te nemen tot de caravan. Daarna was het gelukkig droog. We hebben een fijn plekje ah water. Naast ons arriveerden 12 Belgidche scouts die wat moeite hadden met de haringen en de harde grond. Met behulp v mmijn hamer en 12 ijsjes v een andere hollander hebben we er voor gezorgd dat 12 Belgen inmiddels een ander beeld hebben van die gierige Hollanders! Morgen gaan we Nancy verkennen: art nouveau en art deco!!!

1. Caro:
    13 juli 2017
    En.... Hoe is Nancy? Is het echt zo leuk als dat ze zeggen?
    Wij hebben nu ook vakantie. Bezig met de voorbereidingen
  2. J.riekwel:
    14 juli 2017
    Fijn om op de hoogte te blijven van jullie wel en wee. hoe was Nancy.? Leuk en ontspannend om onderweg ook dingen te gaan bekijken en een dagje over te blijven.
    Pa heeft maandag onder toezicht van Bertine, Erik en mij, geprobeerd in Ouddorp op de electr.fiets te stappen maar dat is helaas niet gelukt, wat te verwachten was. Hij viel er meteen af, gelukkig kon Erik hem opvangen voordat hij op de grond lag. Heel jammer maar fietsen is onverantwoord en definitief afgelopen. Hij kijkt nu uit naar een klein scootertje. Bertine en Erik zijn vandaag vertrokken naar Zuid-Frankrijk. Wij gaan waarschijnlijk volgende week een paar dagen naar Ouddorp, de weersverwachting is goed. Peter gaat a.s. zondag weg, hij heeft een grote reparatie aan zijn auto gehad. tandwiel gebroken of zoiets. Wij zien jullie allemaal graag gezond en gebruind terug.
    In gedachten reizen we mee. liefs, kiss knuf, mapa
  3. Hanneke Rens:
    14 juli 2017
    Oei gelukkig niets gebroken?
    Kijk eens bij hordijk, die heeft occasions! Maar scooter moet ook op de standaard en dat is zwaar!