3 5 2017

3 mei 2017 - Yport, Frankrijk

net te laat weg dus moest ik in de regen het stroomsnoer op staan rollen, dus lekker nat geworden. Tegenover de camping brood en benzine gescoord en begonnen we om 09.45 aan de etappe v 200 km nr Yport. Veel regen onderweg en om een uur of 14.00 aangekomen op de camping waar we met een hele kleine nisse en mirthe ook al eens geweest waren. Ook opa en oma wulffraat waren toen op die camping gekomen.

We zijn nr het zelfde strand gegaan. Opvallend is dat er weinig beweging in de dorpen te zien is. Veel huizen staan te koop, al dan niet vervallen en veel woningen zijn gites en die zijn nu niet verhuurd dus de plaatsjes zijn uitgestorven... We zijn ook nog even nr Fecamp geweest dat 6 km v Yport vandaan ligt, daar wat boodschappen gedaan. De gevonden stenen zijn inmiddels geinspecteerd en een gedeeelte is door de kwaliteitscontrole gekomen en mag mee naar Nl. Morgen gaan we nr Bologne sur Mer. Weer verkassen dus.

1. Riekwel:
    3 mei 2017
    Goh....lekker stille wegen zeg. Jammer dat jullie het niet treffen met het weer. Met een tent zou het niet te doen zijn. Vrijdag komen Nisse, Irene Mirthe en Boudewijn stamppot eten. Misschien kunnen Mirthe en Boudewijn niet komen vanwege de toestand van zijn moeder. MIRTHE zal bellen. Liefs mapa
  2. Caro:
    4 mei 2017
    Vandaag vast beter weer! Hier nu eindelijk ook zon!
    Maar in Yport regent het vaak, misschien gaat daarom iedreen weg..