13-07-17 bezoek aan Nancy

13 juli 2017 - Nancy, Frankrijk

09.15 wakker en de zon schijnt! Na de douche snel ontbeten met muesli en joghurt en het bekertje vers geperste sinaasappelsap. Op naar Nancy. De auto in de parkerrgarage en op pad. Eerts even de verkeerde kant op....kostte een half uur maar toch uiteindelijk op alle plekken gekomen die Hanneke zich had voorgenomen. in een prachtig park koffie en thee genomen En tussen  de middag geluncht met hamburger en frites. Dat smaakte wel. We hebben vlgs mijn gsm ruim 13.000 stappen gezet. Aansl naar de supermarkt om te fourageren want morgen wacht een reisdag en het is de 14e juli dus je kan het eten maar vast in huis hebben de tank ook gelijk gevuld dat geeft altijd een goed gevoel(he mirt.)zo meteen a d bbq.

1. Caro:
    Ziet er mooi uit!
  2. Mirthe Riekwel:
    13 juli 2017
    Fijn dat jullie goed weer hebben! Dat art deco ziet er leuk uit inderdaad :)
  3. Riekwel:
    13 juli 2017
    De vakantie begint goed, geniet er maar van, Bertine vertrekt morgen en Peter zondag. Volgende week heel mooi weer.gr.pama
  4. J.riekwel:
    14 juli 2017
    zie net het verslag over Nancy met op het grote pc-scherm prachtige art deco foto's, een stijl waar ik ook van hou. een mooi begin van jullie vakantie. Er valt veel te zien als je er oog en tijd voor hebt. gr.mapa
  5. Nisse:
    14 juli 2017
    Die worsten lijken wel wat aan de zwarte kant?