31-07-2017

31 juli 2017 - Brig, Zwitserland

we staan op een supercamping! Want we staan pal naast een kolkende rivier, zie foto( carolien) we zijn gestart in d regen. Dus het geplande bezoek ad Aletschgletschwr uitgesteld. Eerst maar naar Naters waar Hanneke het knekelhuis nogmaals wilde sien. Kijken of het nog zo indrukwekkend was als toen ze kind was. We hebben het gevonden! Naters is wel flink groter geworden. Wel zijn er van die typisch Zwitserse huisjes over, zie foto's) aansluitend bij de Migros boodschappen gedaan voor twee dagen want morgen is het Nationale feestdag. Geen idee waarom. Nadat we de boodschappen in de koelkast hadden gezet. Klaarde het snel op en werd het warm... Toch alles in de rugzak: regemkleding en fleeces. Ook de lunch: met gondel en aansl een eitjes lift naar de Aletschgletsjer. Hanneke wilde die graag zien want toen ze hier als kind was mocht ze niet met haar vader meer nr de gletscher. Dit itt tot haar broer Kees. Maar dat hebben we nu wel ingehald. Wat een prachtig gezicht! We hebben nog flink wat gelopen daar boven en zijn nu terug op de begane grond en zitten in het reaturant v d camping aan een welverdiend biertje! We verheugen ons op een fors aantal bramen Hans! Maar een paar proberen als " kwaliteitscontrole" is natuurlijk gestattet!