30 4 18 Thisted

30 april 2018 - Thisted, Denemarken

hele nacht regen en vervolgens de hele dag door! Na vertrek eerst getankt. Dat viel niet mee. Veet stations zijn er niet. Een treurige dag. Ben ik ook nog geflitst. Terwijl we het rustig aandeden. Even dacht ik dat het onweer was.... Ik reed denk ik 64 a 65 want er kwamen drie bruggen aan en het regnde nog steeds en daar kwam de forse wind nog bij. Er stonden heel veel verkeersborde ook met teksten en terwijl ik die aan het ontcijferen was was ik bij de brug en de max snelheid was 60. Past wel in deze dag. In de kletsnatte en koude regen.het is nu 8 gr hebben we de caravan geinstalleerd, wehebben zeezicht! Thisted ligt aan een enorm lange fjorddir begint voorbij Aalborg dus uitmondend in het Kattegat. We zijn met de losse auto de stad ingegaan voor boodschappen en een troost lunch. De regen ging zo wat horizontaal. Nu zitten we in de caravan met de kachel aan. Ondertussen drogen de jassen, schoenen en paraplus. Wij gaan er vandaag niet meer uit!