29-7-2018

29 juli 2018 - Scourie, Verenigd Koninkrijk

veel wind vannacht masr als we wakker worden is het heerlijk weer en warm. Zeker 23 gr. De hele dag mooi weer en dat met een voorspelling v regen en 16 gr. We lopen nad de koffie en thee vanaf de camping naar het eind vd baai. De route voert langs de begraafplaats waar vlgs het bord 1 oorlogsslachtoffer ligt. Het is iemand v 23 jaar die als hospik diende en omkwam in Punjab. En dat in 1889! Ook hier kwamen dus oproepingen voor de dienstplicht. Ik vermoed dat de dienstplichtige lopend of per bootje naar Ullapool is gegaan en vandaar per ...?chet is een mooie wandeling. Eenmaal teruggekeerd, de vloer vd wc gekuist alsmede de drie " hokken" vd caravan gedaan, dwz vegen en alles weer netjes opslaan. Nu sta ik bij de receptie(enige plek met wifi) tussen de midgets( er is weinig wind) dit verslagje te typen. Morgen doen we een boottochtje naar Handa eiland waar we nu eindelijk de puffins willen zien!

1. Caro:
    29 juli 2018
    Wat mooi allemaal. En goed hoor dat gezonde eten.. Zoete aardappels. Ben erg benieuwd naar de puffins!