28-7-2018

28 juli 2018 - Scourie, Verenigd Koninkrijk

rustigaan vertrokken, want het heeft de hele nacht geregend. Net toen we de paraplus wilden pakken om te gaan douchen, werd het droog. Dat is het de hele dag gebleven. We zijn via Ulapool waar we met de kinderen nog geweest zijn, naar Scourie vertrokken. In Ulapool gelunchy dwz gesnackt. Dat was de eerste en de laatste keer. Te veel en te vet. Goed hebben we de fish and chips ok gehad. Via en prachtige route in de loop vd middag in Scourie aangekomen op een mooiecamping.we kijken uit over zee. Na het eten gewandeld nr t kleine haventje. De wind blaast hier krachtig en de hele nacht door!   O ja we kunnen jullie reacties lezen masr niet direct op reageren dus met enige vertraging: we hebben we whiskey bij ons Hans, maar dat is Amerikaanse, tegen de kou. Het klusden was het vervaardigen van een roetje voor het muggengordijn voor de deur. Het was geen aquaduct masr een imitatie gebouwd rond 1900 als herdinkingsplek van oud geschut dat daar vroeger stond.