25-07-2017

25 juli 2017 - Cuneo, Italië

Vandaag bezoek gebracht aan Cuneo. Wat een prachtige stad. Zie foto's. Gelijk getankt en voor twee dagen eten aangeschaft. Nog even over Cuneo: veel overdekte wandelpromenades en dat is wel nodig ook met dik 30 gr. Tussen de middag samen een pizza gedeeld en wat verschrikkelijke Hollanders geholpen met eten bestellen. Ze vroegen zich eerst hardop wat pommodori zou zijn, want dat zit op alle pizzas en verder om jus de pommes vragen en dat steeds harder want dat begreep het meisje niet...we zitten op een heerlijk rustige camping, helaas zonder wifi. Dat is lang geleden dat we dat meemaakten. Zie je hoe snel dat gaat. Al ons overgebleven brood geven we aan de drie buurmannen. Zij smullen ervan!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Hannie en Hans de Ronde:
    31 juli 2017
    Mooie stad! Mooi weer. De bramen beginnen mooi zwart te worden als ik langs jullie hek loop. Het lijkt ons een leuke gezelligw italiaanse stad. Ik zou hier geen pizza gaan eten maar een leuk klein restaurantje uiitzoeken met traditionele pasta! Gr. HaHa.