24-07-2017

24 juli 2017 - Demonte, Italië

rustigaan vertrokken om een uur of 11. Eerst 6 km naar de top vd col en daarna een prachtige route Italie in. Ondeweg even koffie en thee langs een riviertje een aansl gezocht nr de kleine camping die hier ergens vlgs een verhaal in de kck moest zijn... Via hele smalle straatjes uiteindelijk de camping gevonden. Niemand spreekt hier iets anders dan Italiaans. De camping heeft een klein restaurantje en een forellenkwekerij dus dat gaan we vanavond even checken, morgen de omgeving verkennen en Boodschappen doen.

1. Hannie en Hans de Ronde:
    24 juli 2017
    Hoi Hanneke en Rens. Dit is het 5e land dat jullie bezoeken. Heerlijk forellen eten in Italie.
    Dat doet ons denken aan de vakanties aan het Garda meer, je had bij het Idro meer een specialiteiten rest. met speciale forellenvijvers. Geniet van Bella Italia!
    Vandaag was het weer redelijk, af en toe een bui, verder gebeurt hier niets.
    Gr. HaHa.
  2. Nisse:
    24 juli 2017
    Molto bene, veel plezier daar!
  3. Riekwel:
    26 juli 2017
    Weer veel te zien lijkt ons. Liefs mapa
  4. Hanneke Rens:
    27 juli 2017
    Ha meelezers, zoals jullie begrijppen hebben we hier nu geenwifi maar dat halen we altijd wel later in. We gaan zo langzamerhand nr Zwitserland, onze 6e land al s ik het goed heb, Hans? En daar verwacht ik alles super geregeld dus overal wifi. Ben benieuwd of dat realistisch is!