22-07-2017

22 juli 2017 - Larche, Frankrijk

vandaag wakker geworden met een stralende zon. Na het ontbijt eten meegenomen vr de lunch op de berg. Het stokbrood, gebakken door de eigenaar, was bijna. Te heet om aan te pakken. De ipad is vanwege het gewicht niet meegegaan op de wandeling. We reden totdat er een paaltje in het wegdek stond. Daar geparkeerd en na 10 min kwam er een busje waarin we meekonden, voor €2,50, tot begin v d wandeling. Dat bleek hotsend en botsend 5 km verderop te zijn! Aldaar begonnen ad wandeling v 10 km. In het begin rustigaan maar allengs steiler. We waren blij met onze wandelstokken. Op een gegeven moment(na anderhalfuur) het meer(doel vd tocht)bereikt en daar geluncht. Na 20 min rustig aan afgedaald. Afdalen lijkt heerlijk maar geeft ook vervelende druk op de knieen. Teruggekeerd kwam het busje dat ons zou terugbrengen, net aan. Wat een geluk. Vervolgens in een noodgang nr beneden tot waar onze auto stond. Hierna met eigen auto  nr de camping. We overwegen om de wandeling die gepland stond voor morgen, te laten schieten ten faveure v de was en een dagje rustigaan. Ik heb nog foto's er bij gezet(carolien) het weer 28 gr en half bewolkt.