21-07-2017

21 juli 2017 - Larche, Frankrijk

De dag begon zo goed: ontbeten in de zon met uitzicht op "Les montagnes". Boodschappen vr 3 dagen incl volle tank in Gap. Tot we ad voet vd col nr onze camping en tevens toegang tot Italie werden tegengehouden op n rotonde ivm passeren vd TOUR. Teruggaan had geen zin. Dus lunchen i d hitte en hopen dat onze 2 koelkasten het in de 29!gr zouden redden. Dat is gelukt. Om 14.30 werd door de zeer onvriendelijke dames gendarmes de coll vrijgegeven. Vandaag gereden: 155 km en we staan op camping Les Marmottes in val d'oronaye op zo' n 1700 m hoogte. Net onweer gehad...specaculair hoe dat rondechoot geweldig om dat vanuit de veilge caravan( kooi v faradey) te ervaren. Hanneke kookt nu en we gaan morgen lekker wandelen. De weersvooruitzichten zijn zeer goed. Zie foto's.

1. Nisse:
    22 juli 2017
    Hebben jullie nog wat fietsers gezien tijdens het wachten?
  2. Riekwel:
    22 juli 2017
    Ziet er goed uit, Hanneke ook.
  3. Hanneke Rens:
    24 juli 2017
    Geen fietser gezien, toen de rotonde werd vrijgegeven en wij verder mochten zagen we vanaf 5 km verderop teksten op de weg staan en zo. Ze zijn wel i d buurt gekomen maar meer niet. Ik denk dat de gendarmerie het parkeerterrein erg handig vond om de wachtenden op te vangen.