6-8-2018

6 augustus 2018 - Dunbar, Verenigd Koninkrijk

camoing bij Edinburgh is vol. de volgende camping die we voor de zekerheid bellen is ook vol. dus Edinburgh slaan we over we gaan naar Dunbar. Het weer is weer mooi. Op deze camping vlak aan zee is wel plaats. Na de lunch (crackers met kaas) uit t noodpakket besluiten we naar  de vuurtoren te lopen. De weg erheen is wat saai want we lopen langs een golfterrein dat aan zee ligt. We gaan ver richting vuurtoren tot we terugkeren. We willen niet weer langs de saaie weg dus langs het strand retour. Langs de golfbaan, waar we ook op mogen lopen, rekening houdend met geslagen golfballen en het feit dat golfers voorgaan. Tenminste dat staat herhaaldelijk op de waarschuwingsborden. Zijn ze dol op die Britten: waarschuwingsborden, die vnl beginnen met don't .....wat  een wandelingetje v 2 km had moeten worden, wordt er een v 9,5 km want het golfterrein is erg  langgerekt. En we moeten er omheen. Vanavond eten we een pizza uit de oven, die hebben we nog in de koelkast. Het is de hele dag zonnig en rond de 20 gr.