31-7-2018

1 augustus 2018 - John o' Groats, Verenigd Koninkrijk

prachtig weer weer. Temp 20 / 21 gr. Via de noordelijke kust route naar John - o- groats. We genieten van de mooie uitzicht(en). Veel single road gereden maar de meeste tegenliggers gaan ruim van te voren opzij in een "passing place staan of we gaan zelf  aan de kant. Een ieder groet bij passage. Er is nog plek op de camping dat zal zaterdag wel anders zijn want dan is er een weekend met highlandgames. Naast de camping is de haven waar je met een voetveer naar de Orkney eilanden kunt varen. Dat lijkt ons wel wat. Helaas kost dat incl bustour naar de belangrijkste plaatsjes 140 pond. We weten dat er een ferry is oor autos op een paar mijl. We besluiten er heen te gaan om te reserveren. Helaas is de boot van morgen vol en het kost ook een dikke 150 pond! We kunnen morgen kijken of er mensen niet verschijnen.... Daar hebben we geen trek in. We besluiten dat we nog wel een keer naar Schotland gaan en dan gaan we ook camperen op Orkney. We maken op de camping een maaltijd voor 3 dagen. Het waait vannacht aardig maar het blijft droog.

1. Caro:
    1 augustus 2018
    Gaan jullie kijken bij de highland games. Schijnt nogal een spektakel te zijn!