27-07-2017

27 juli 2017 - Demonte, Italië

redelijk geslapen, dankzij de neusspray die Hanneke natuurlijk had meegenomen. Na het douchen eerst boodschappn voor de lunch en avondeten gedaan. Blijkt er markt te zijn in het dorpje! Lekker makkelijk een heerlijke gegrilde kippenpoot, die door een alleraardigste jongen, die begrijpt dat wij de grootte bediscussieren heel gemakkelijk in tweeen wordt geknipt. Kant en klare aardapplkroketjes er bij en zelf wat sla en klaar zijn we! Hierna een bakje koffie / thee en op weg naar de col waar Hanneke in de kck prachtige foto's  heeft gezien. De col is al snel 1 baans weg met uitwijkhavens en we komen hoger en hoger. Uiteindelijk tot ruim 2400 m. We stoppen twee maal om van het uitzicht te genieten. We hebben stoelen en het kleine witte tafeltje bij ons. Zie foto's voor impressie. Deels in de 1e versnelling nr beneden...... motorbremsen! In het dorp aangekomen wat hoestsiroop gekocht Alsmede wat antihoestzuigtabletten. Morgen gaan we op weg naar Domodossala of Belinzone... Back to memorylane.