4-5-2018

4 mei 2018 - Aalborg, Denemarken

Om 08.45 uur wakker, we doen het rustig aan. Dat geldt voor de hele dag. Om een uur of 10 zijn we na alle ochtendrituelen, klaar om te vertrekken. We kletsen nog even met de campingbaas, die Nederlander is. We vragen naar de enorme roofvogel die Hanneke zag. Hij heeft ze ook gezien maar komt niet verder dan: kijk een roofvogel. We rijden rustig naar het zuiden. Dat gaat vanzelf want met een caravan mag je maar 70 op de provinciale weg.Onderweg even getankt en boodschappen gedaan. De zon schijnt volop en de temperatuur loopt lekker op dus dat wordt bbqen vandaag. Er is slechts af en toe wat wind en als die wegvalt: heerlijk! Onderweg bezoeken we even slot Voergaard. Maar gaan er niet in. Je mag niet fotograferen en dat voor een entree v bijna 15 euro! We hebben genoeg harnassen, grote kisten en schouwen gezien op onze reizen, dus we slaan over. We komen op een camping bij Aalborg, die aan het water ligt. Niet aan zee maar aan de fjord die vreemd genoeg niet de Aal heet. We besluiten om op de camping te blijven en een rustdag te hebben. We zijn immers al wat ouder.. Het is een prachtige camping a- Deens dwz wij staan op een veldje ipv tussen heggetjes. Ik typ dit met de korte broek aan. Eindelijk! Zie foto' s.