19 4 2017 rotterdam - orleans

19 april 2017 - Rotterdam, Nederland

Beste volgers,

Vanochtend eerst de ruiten vd auto moeten krabben. Aansluitend de laatste zaken in auto en caravan gelegd en vervolgens om 09.00 uur vertrokken. We hebben veel files  gehad maar ook wel door kunnen rijden. We zijn via de Liefkenshoektunnel gegaan zoals altijd en dat was maar goed ook want er stond richting antwerpen maar liefst 45 km file. Via gent en ieper nr westvleteren gegaan, waar we zowaar bier konden kopen: 4 doosjes maar liefst! Aansl via Lille en Parijs (veel file op de Franceliene) aangekomen op de camping alwaar we eerder geweest zijn. Gratis wife! Kan Landal nog wat van leren met zijn 12,50€ perdag! We hebben 748 km gereden en de temperatuur niet boven de 13 gr gezien. Nu gaan we eten ( thais meegenomen uit  rdam!) t za koud worden vannacht! Gr h en r

1. Riekwel:
    20 april 2017
    Fijn om te lezen hoe het jullie de eerste dag is vergaan. Het zal wel snel warmer worden. Pa is druk met zoeken op internet naar andere fiets. Vandaag komen er 2 bedrijven fiets showen voor de deur. Mooie afleiding. Hij is aan het bijkomen van laatste infuus. Het gaat goed. Kijk uit en maak je niet kwaad op stomme weggebruikers. Mp
  2. Caro:
    20 april 2017
    Gezellig hoor zo'n reisverhaal. Hier is het ook koud en dat blijft het wel even. Kruip maar dicht tegen elkaar aan dan!