08-08-2017

8 augustus 2017 - Metz, Frankrijk

We worden wakker vd regen. Helaas het weerbericht klopt. We eten binnen en gaan mbv paraplu nr de douche. We gaan richting Basel echter als we daar zijn regent het pijpenstelen. We besluiten Basel dit jaar te laten voor wat het is. We gaan richting Metz. We rijden lang in de regen maar ah eind vd middag klaart het op we tanken en fourageren. We rijden door tot de stadscamping in Metz. We hebben bijna 400 km gereden. We kunnen in het zonnetje een glaasje drinken. We besluiten om morgen lekker naar huis te gaan. Het mooiste nieuws v onze vakantie: mirthe belt net op......... Ze is geslaagd!!!!!!

1. Riekwel:
    9 augustus 2017
    Mooi nieuws voor Mirthe ! We gaan haar meteen een felicitatie sturen. Fijn dat jullie weer thuiskomen.
  2. Riekwel:
    Mooi nieuws over Mirthe ! We gaan haar meteen een felicitatie sturen. Fijn dat jullie vandaag thuis komen. Tot gauw. Mapa
  3. Hannie en Hans de Ronde:
    9 augustus 2017
    Ik hoor wel wanneer jullie aankomen om de auto te verplaatsen. Goede reis!