26 4 2017

26 april 2017 - Toledo, Spanje

vanmorgen in het zonnetje vertrokken uit Toledo' via rustige wegn, soms stil te noemen naar Avilla alwar een enorme kasteelachtige stadsmuur zou zijn, alsmede moie oude gebouwen. zie foto's. We konden de auto + caravan beneden kwijy. Beneden want die plaatsjes lagen tactisch en strategies gezien op een berg/ heuveltop. We zagen weer veel moos. Terugekeerd bij onze reismiddelen geluncht en verder gereisd naar Segovia. We waren al vroeg op de camping waar we een mooie plek hebben met uizicht op de bergen die met sneeuw bedekt Zijn. Tis koud vandaag zo rond de 14 gr dat maakt het er niet prettig op. Snel de fietsen in elkaar gezet en op weg naar het centrum dat op 3 km bergafwaards ligt. Dat is heerlijk fietsen! Heen dan wel te verstaa, retour was minder. Sergovia is prachtig en de moeite waard dat signaleerde onze jv ook al ( jv= japanner verklikker) na bezoek aan het stadje wat ook weer zeer de moeite waard was, retour naa camping. We gaan zo bbqen dwz buiten vlees klaar maken mar binnen opeten...

Vandaag 220 km gereen met een heerlijk rijdende karos(auto) morgen gaan we naar El Burgo. Gr h en r

1. Riekwel:
    26 april 2017
    We blojven lekker op de hoogte.dsnk zij jullie verslag. Wij zijn ook in Toledo en Segovia geweest met Jan en Nel op weg naar Portugal. Lang geleden.ja Spanje heeft heel veel te bieden
    Heb je al Rioja gekocht? Staat daar ook alles in lente bloesem? Geniet maar lekker
    Mapa
    Is Segovia geen universiteitsstad?
  2. Nisse:
    27 april 2017