25 juli

25 juli 2016 - Sighisoara, Roemenië

al snel was de camping op ons na leeg vanmorgen, zou ik eerst douchen en dan de caravan verplaatsen? Of andersom? Eerts maar verplaatsen, dat was een goed plan want na de douche stond er ineens een 9 m lange camper bij op de camping. Zie foto's voor onze super plek met veel schaduw. Aansluitend lekker kofiie gedronken met de gebalkjes die wat tegen vielen. Na de was gedaan te hebbenmet super warm water uit een prachtige douche naar het stadje Sigishoara dat veel Duitse roots heeft, dat zie je terug in het straatbeeld aan de huizenbouw en de namen vd straten en hotels. De lunch was groentensoep voor hanneke en verga salde voor mij. Dit alles gemaakt door jonge werknemers die goed engels en duits spraken v e restaurantje, verder aardig wat souveniers gescoord vandaag en nu uitpuffend in het warme Roemenie. Geen klachten: eindelijk langdurig lekker weer. Morgen gaan we er op uit met de auto. O.a. Naar Biertan dat een prachtig plaatsje moet zijn met een zgn. " weerkeerk". Vanavond gaan we , hebben we net besliten, uit eten.

1. Mirthe Riekwel:
    25 juli 2016
    Ziet er leuk uit daar! Eindelijk mooie blauwe luchten!