25-7-2018

25 juli 2018 - Skye, Verenigd Koninkrijk

stormachtige nacht. We zitten warm in d droge caravan. Er is 1 tentje gesneuveld. De rest staat er nog of is al ingepakt. Kinderen en tienets zie je hier weinig. Veel wandelaars die v camping naar camping fietsen of wandele. Veel stelletjes die al dan niet v kanoos voorzien, voor en en dauw al actief zijn. Tegen de tijd dat wij de caravan uitgaan(09.00 / 09.30) is zeker al 75% vertrokken.het blijft regenen. Ik doe wat klusjes en we lezen een boek. De tank zit vol en we hebben nog voor twee dagen eten.'s Middags lijkt t wat op te klaren. We gaan er op uit. Wandelen vanaf de camping. Na 500 m begint het weet te plenze. Dat maakt de Britten niets uit, die gaan door! Wij slaan linksaf naar de pub pal naast de camping. Wifi hebben ze niet. Vandaar dat deze blog af en toe een dag overslaat... Het bier is goed. Wat ons verder opvalt: er rijden hier alleen nieuwe autos en dan ook nog vh duurdere segment. Het leuke is dat ze hier nog gaan voor een echte kleur: knalgroen, geel paars, blauw. Beter dan dat zilvergrijs en zwart in NL. 's Avonds eten we zalm uit de oven met zoeteaardappel en mixet salad. We hopen morgen te gaan wandelen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Hannie en Hans de Ronde:
    29 juli 2018
    Het is een tocht der tochten, op naar de highlands. Jammer van de wind en de regen maar wel een reis om U tegen te zeggen zo hoog in het noorden van Schotland. tussen de 57e en 58e breedtegraad. Gr. HaHa.