9-8-2018

9 augustus 2018 - Dingwall, Verenigd Koninkrijk

vandaag een rondje langs cathedralen en kastelen, afsluitend met supermarkt bezoek. O ja ook nog even geluncht in een pub. Dat moest wel want we hebben wifi nodig voor dit verslag.... Ik heb voor het eerst 69+ korting gekregen op het ticket v d cathedraal! Ik hoefde geen ID te laten zien want hij vond mij er wel reliable  uitzien. De cathedraal stamde uit 1200 en ligt in Melrose. Daarna Floors kasteel bezocht, maar dat was een platonisch bezoek, want ze vroegen 13 pond entree. Dat vonden we iets te veel v h goede. Geluncht in Jedburgh waar ook weer een ruine v een enorme cathedraal staat. Het is wat koeler dan gisteren nl 16 gr. Aale inwoners lopen in maximaal een t shirt. Wij doen er lekker een fleecevest overheen. Morgen weer verder naar het zuiden.

1. Caro:
    9 augustus 2018
    Drukke vakantie hebben jullie, heb het idee dat jullie nog nooit zoveel gedaan hebben als in deze vakantie... Bevalt het? De UK nog niet zat?
    Tuurlijk niet.. 😄
  2. Hannie en Hans de Ronde:
    9 augustus 2018
    Interessant gebied met die kastelen. 13 pond is niet niks! Krijgen zeker geen subsidie!
    Wel een leuke voortzetting van de reis. Gr. HaHa.
  3. Hannie en Hans de Ronde:
    10 augustus 2018
    Hoi Rens en Hanneke,
    Jullie rijden van van Dubar kust naar kelso en dan naar Dingwall ( boven Iverness) Loch Ness hadden jullie zeker al gezien bij vorige reizen. Ik zou eerder van Skye naar Dingwaal zijn gereden of zie ik dat verkeerd?Eindelijk is de regen hier gekomen en is de temp. behoorlijk gezakt. Gr. HaHa.