15-07-2017

15 juli 2017 - Strasbourg, Frankrijk

Gisteravond vanuit het bed 22.30 uur naar een immens vuurwerk geluisterd. Om 09.15 uur er weer uit. Na het douchen en ontbijt nr Straatsburg gereden en net buiten het centrum geparkeerd in een parkeergarage. Toen we de fietsen aan het uitladen waren kwam er al een bewaker kijken wat er allemaal gebeurde. Ook zei hij dat we onder geen beding mochten fietsen in de parkeergarage. Dat hebben we dus ook maar niet gedaam. Straatsburg is een mooie stad, je raakt niet uitgefotografeerd. Veel vakwerkhuizen en een mooie cathedraal. Deze heeft maar 1 ipv 2 beoogde torens omdat tijdens de bouw al bleek dat toren 1 ah scheefzakken was. De fietsen zijn wel een meerwaarde tovlopen. Je komt verder en je ziet meer. We konden nu ook naar de gebouwen vh europees parlement fietsen die iets uit het centrum liggen. Vandaag rond de 23 gr en we hebben 67 km gereden en de tank zit werr vol. Veeder eten voor vandaag en motgen aangeschaft. Morgen gaan we richting zuiden.