11-8-2018

11 augustus 2018 - York, Verenigd Koninkrijk

Dagje uit naar York, maar ook zwarte zaterdag in Engelang. Via allerlei landweggetjes toch York bereikt waar we na een tip vd campingbaas kozen voor park en ride. Dus auto net buiten de stad en met de bus naar t centrum en dat voor 3,10 pond pp. ik had achteraf gezien recht op ouderenkorting maar dat zit nog niet zo in mijn systeem.... Prachtige stad incl supergrote cathedraal. We waren er met de kinderen al geweest maar niets kwam ons bekend voor. Kan ook de leeftijd zijn natuurlijk! Veel japanners en Chinezen dus het moest de moeite waard zijn!! Dat was het zeker. Iets buiten het centrum een leuk restaurantje gevonden in zo'n leuk straatje met winkeltjes die uniek zijn dus geen Zara's enzo. onder een woonblok door was een gangetje waarin ik keek en zag vervolgens een tuintje met wat tafeltjes erg leuk rustig en zonnig, want tjonge wat een hoop mensen in York. 's Avonds gebbqued bij de caravan nadat we in de dorpspub nog even n pint hadden gedronken. ' s Nachts veel regen, dat was voorspeld.

1. Hannie en Hans de Ronde:
    13 augustus 2018
    Hallo Rens, Zie je wel dat je nog denkt dat je 57 bent! Gr. HaHa.