10-8-2018

10 augustus 2018 - York, Verenigd Koninkrijk

rens jarig, maar verder niet veel aan gedaan. Geen bakker te vinden en we hadden een reisdag naar een camping i d buurt v York gepland, want deze week vaart onze gereserveerde boot. Op de camping aangekomen waar we met pijn en moete een plek op gereserveerd hadden, hebben we nog wel even een wandeling gemaakt in het schattige dorpje. We kwamen langs een tuin met stokrozen van zeker 3,5 m hoog en vroegen aan de oude baas wat zaadjes. Dat was geen probleem. Zijn tuin stak wat af tegen de andere tuinen vh dorpje. Die van hem rommelig en speels. De meeste anderen strak op zijn Engels geveegd geknipt opgebonden etc. kennelijk was hij er op aangespoken want hij had een bordje in zijn tuin waarop stond" this is not a garden but a friendly place for insects and animals. Chemical free! er na  nog wat rondgelopen.

1. Hannie en Hans de Ronde:
    13 augustus 2018
    Hallo Rens en Hanneke. Rens nog van harte gefeliciteerd met je 57e geboortedag. Nog 10 jaar werken en dan ben je vrij om de hel;e wereld te ontdekken. Wij wensen samen veel gezondheid toe en een goede overtocht naar het vasteland. Gr. HaHa.