10-5-2018

10 mei 2018 - Bremen, Duitsland

We zijn blij, we gaan weg! Dat valt tegen...computerstoring! Gaat 15 min duren. Zeer onvriendelijke baliemedewerkers die me ook nog( als we via een laptop die het wel doet) twee dagen in rekening brengen! Goed dat we weg zijn. Het zonnetje schijnt. We rijden door tot de grens alwaar we ons cashgeld opmaken( Denemarken heeft geen euro) aan benzine en tuincentrum. Eenmaal in Duitsland is het warm, 26 gr. Op de radio horen we dat er onweer met zware regen en mogelijk hagel bij Hambur aankomt. Dat klopt enorme onweersbuien met veel regen ondergaan we. Geen hagel. De temperatuur zakt naar 14 gr. Even boven Hamburg wordt het droog en vinden mbv tomtom makkelijk de camping. Sprookjes camping heet ie. Met loslopende ezels en minipaardjes. Erg leuk! Morgen gaan we Bremen in.

1. Hannie en Hans de Ronde:
    11 mei 2018
    Goede Middag Hanneke en Rens. Jullie reisverhalen met plezier glezen. Hier viel de
    temperatuur van 9/5 22gr. naar 14 gr. op hemelvaartsdag. Jullie aannemer was ook op hemelvaartsdag nog aanwezig. Met Sally de dakrand besproken - die willen we in kunststof laten uitvoeren met dezelfde type rabat-of boeidelen. Ik weet niet waar we deze kunnenc kopen. Ik zal Maurice vragen. Hartelijke groeten HJannie en hasns.