06-08-2017

6 augustus 2017 - Bern, Zwitserland

eigenlijk wilden we vandaag met de trein de bergen op/in. Echter de bewolking hing tot laag in het dal. Geen kans op mooie vergezichten. We hebben besloten om vast naar Bern te gaan(kleine 100km) zodat we morgen gelijk naar de stad kunnen. We staan nu op de camping vlakbij Bern en hebben vanmiddag langs de Aahr gefietst. De zelfde rivier die door de Aahrenslucht gaat. Soms gingen mensen er in zwemmen. Er staan veel waarschuwingsborden langs het water: nur fuhr geubte Schwimmer! Dus wij hielden het bij fietsen. De rivier stroomt snel en we hebben ook wat opblaasboten zien gaan.morgen dus naar Bern want het wordt redelijk weer. Dinsdag wordt slecht weer dus dan gaan we reizen naar Basel waar het op dinsdag ook slecht is. Woensdag gaan we dan Basel in.

1. J.riekwel:
    6 augustus 2017
    We genieten met jullie mee. Morgen een dagje naar Ouddorp om Floor alsnog te feliciteren, zaterdag is ze 15 jr. geworden....! Een belangrijke leeftijd. Morgen wordt er mooi weer verwacht, daarna buiig, a.s. weekend krijgen we beter weer, dan komen jullie terug he? Hopelijk geen regen op de terugweg. lfs. kiss
  2. Hannie en Hans de Ronde:
    7 augustus 2017
    Goede Morgen! Het is hier aardig weer. Lekker gewandeld in het Hoge bergse bos.
    Meiringen kennen wij ook en het |Ahrensloch is ook de moeite van het zien waard.
    Lekker fietsen langs het water, dat is genieten. Plezier bij de |Berenkuil in Bern, mooie stad. Onze Leeuwinnen hebben het wel gemaakt: Europees kampioen!