02-08-2017

2 augustus 2017 - Kandersteg, Zwitserland

Met de kabelbaan die pal naast de camping ligt nr boven gegaan. Daar gelopen nr het meer dat daar boven ergens ligt, aldaar de lunch gebruikt en vervolgens retour camping. Opvallend veel gesluierde Arabische vrouwen en veel van de meest belachelijke petten voorziene Japanse dames. Dat weet je dat je op een toeristische hotspot zit, veel Arabieren wist hanneke te vertellen, hebben in Zwitserland een huis. Lekker koel in de zomer. Morgen gaan we richting Meiringen.

1. Riekwel:
    2 augustus 2017
    Jullie zien en beleven veel moois. Ik kan me nog herinneren hoe ik genoot van de overweldigende bloemenweelde op de bergweiden in Zwitserland. Wat een kleuren ! Liefs mapa
  2. Caro:
    2 augustus 2017
    Wij zijn daar in de winter geweest, toen was het ook prachtig, met bevroren waterval.
    En.. Hoe zit het met de kaasfondu? ;)
  3. Hannie en Hans de Ronde:
    3 augustus 2017
    Weer mooie fotos. Vanmorgen regen. De bramensap uit het hoge bergse bos is door de visite opgemaakt. Ik zei nog: "Hanneke en Rens willen ook een fles" maar daar werd niet op gereageerd en de flessen zijn leeg. Opnieuw naar het bos? Nee, het regent!! Gr. HaHa.
  4. Hanneke Rens:
    3 augustus 2017
    Uha hans en hanny, die sap blijft niet zo lang goed vrees ik! Doe de groeten aan maurice!