25 4 2017

25 april 2017 - Toledo, Spanje

rustig opgestaan en waarschijnlijk daardoor een lauwe  douche.... Na 80 km gereden te hebben kwamen we aan in Toledo, een camping waa we onderweg nr Marokko al eens geweest waren. Onderweg even gefourageerd want omdat we in  Madrid niet met de auto de camping waren afgegaan waren de voorraden ( o.a. Goulashsoep van pa en ma) aardig uitgeslonken, om niet te zeggen: uitgeput. Dus weer het nodige ingeslagen. Op de camping in Toledo geluncht en vervolgens met de fiets naar het historische plaatsje dat uit tactische overwegingen op een heuveltop ligt. Het was in de lichtste versnellng net te doen. Morgen gaan we richting Sergovia, dat iets ten noorden van madrid ligt, zie foto' s v vandaag

1. Riekwel:
    26 april 2017
    Zo.jullie maken nog een rondje in de buurt van Madrid. Nog steeds prachtig weer zo te zien
    Koud hier. Vrijdag komt Mirthe eten. Hollandse pot op verzoek. Gisteren hebben wij bij Erna gegeten pa heeft koptelefoon bij haar geïnstalleerd wordt ook doof net als wij!! Groetjes mapa
  2. Hanneke Rens:
    27 april 2017
    Gezellig dat mirthe bij jullie eet!
    Hollandse pot, ze houdt van traditioneel lekker eten!